ما به صورت 24 ساعته خدمت رسانی می کنیم
 حل مشکلات ماشین با خدمات امدادخودرو ساوه

حل مشکلات ماشین با خدمات امدادخودرو ساوه

خاموش شدن ناگهانی ماشین در راه، پنچر شدن لاستیک خودرو، تمام شدن بنزین، خالی شدن باتری ماشین یا خرابی موتور خودرو از دلایلی هستند که رانندگان را نیازمند کمک های جاده ای می کنند. امداد خودرو ساوه برای یاری رساندن به رانندگان راه اندازی شده است. نه تنها در مشکلات و خرابی های خودرو می توانید به کارشناسان حرفه ای تکیه کنید؛ بلکه در تصادفات نیز کمک رسان خواهید داشت. برای دریافت خدمات امداد خودرو فقط باید با شماره های شرکت تماس بگیرید.

چرا باید از خدمات امداد خودرو استفاده کنیم؟

در شرکت های امداد خودرو نیروهای متخصص و حرفه ای استخدام می شوند که تجربه زیادی در زمینه تعمیر انواع ماشین دارند. مکانیک ها سریع تر و آسان تر از دیگران متوجه مشکلات خودرو می شوند و در کوتاه ترین زمان می توانند مشکل را رفع کنند. شرکت های امداد خودرو ماشین هایی مجهز و سریع را در اختیار نیروهای متخصص قرار می دهند. به همین دلیل زمانی که یک مکانیک به محل حادثه اعزام می شود، تمامی تجهیزات مورد نیاز را با خود به همراه دارد.

برای شرایطی که مشکلات ماشین کوچک و ساده هستند، تعمیرکار با سرعت بالا مشکل را برطرف می کنند؛ اما برخی آسیب دیدگی های خودرو نیاز به تعمیر اساسی و پایه ای دارند. وقتی ماشین تا اندازه ای آسیب دیده باشد که امکان برطرف کردن مشکل در محل وجود نداشته باشد و ماشین نیز از جای خود حرکت نکند، باز هم خدمات امداد خودرو ناجی رانندگان خواهد بود.

امداد خودرو ساوه ماشین های یدک کش و خودروهای باربری را در اختیار دارد که مناسب جا به جایی لوازم نقلیه هستند. ماشین هایی که در راه مانده اند، با استفاده از یدک کش ها و باربرها به نزدیک ترین تعمیرگاه مورد اعتماد منتقل می شوند. خدمات امداد خودرو سبب می شود تا رانندگان نیازی به رها کردن ماشین خود در محل حادثه نداشته باشند.

حمل و جا به جایی خودروها با یدک کش یا ماشین باربری
حمل و جا به جایی خودروها با یدک کش یا ماشین باربری

تماس با امداد خودرو ساوه برای دریافت خدمات

خدمات امداد خودرو نو ظهور هستند و به تازگی استفاده از این نوع خدمات رواج یافته است. در گذشته اگر خودرو شما دچار مشکل می شد، ناچار بودید وسیله نقلیه را در محل حادثه رها کنید. بعد باید با کمک دیگر لوازم نقلیه و رانندگان خود را به تعمیرگاه می رساندید. اگر مکانیک حاضر در تعمیرگاه زمان داشت و دلسوز رانندگان بود، با شما به محل حادثه می آمد. در غیر این صورت باید بین تعمیرگاه های مختلف رفت و آمد می کردید تا زمانی که یک مکانیک را برای بردن به محل حادثه پیدا کنید.

در شرایطی که امکان تعمیر ماشین شما در محل حادثه وجود نداشت، باید به دنبال یدک کش یا ماشین های باربری می رفتید. شرکت های امداد خودرو با درک مشکلات رانندگان شرایطی را فراهم کرده اند تا رانندگان با یک تماس کوتاه، از خدمات متنوعی برخوردار شوند. در استان مرکزی، شرکت امداد خودرو ساوه آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

برای تماس با امداد خودرو ساوه سه شماره 09127553918 یا 09022553918 یا 09021553918 در نظر گرفته شده اند. شماره های اعلام شده 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به رانندگان هستند. اعزام امدادگر متخصص به محل حادثه، حمل خودرو معیوب و تصادفی به تعمیرگاه، عیب یابی خودرو، تعمیر ماشین در محل امداد خواه در صورت امکان و معرفی مکانیک های مجاز در نزدیک ترین شهر به امداد خواه از خدمات ارائه شده در این شرکت هستند.

خدمات سریع و حرفه ای مکانیک های با تجربه
خدمات سریع و حرفه ای مکانیک های با تجربه

کدام خدمات در امداد خودروها ارائه می شوند؟

خدمات امداد خودروها محدودیت ندارد و هر شرکت متناسب با نیروهای متخصصی که در اختیار دارد، خدماتی را برای رانندگان در نظر می گیرد. بکسل و جا به جایی خودرو، شارژ سریع باتری خودرو، تحویل گاز یا بنزین به رانندگان یا تعویض لاستیک پنچر شده بخشی از خدمات امداد خودرو ساوه هستند.

معرفی نزدیک ترین تعمیرگاه های مطمئن به رانندگان
معرفی نزدیک ترین تعمیرگاه های مطمئن به رانندگان

سخن پایانی

برای رانندگانی که وسیله نقلیه آن ها دچار آسیب یا خرابی شده است،‌ خدمات متنوعی در نظر گرفته می شود. این خدمات شامل رسیدگی و تعمیر خودرو در محل یا حمل و جا به جایی ماشین تا تعمیرگاه خواهد بود. شرکت هایی که خدمات رسیدگی به وسایل نقلیه عمومی را ارائه می کنند، با نام امداد خودرو شناخته می شوند. شرکت امداد خودرو ساوه در تمامی مناطق استان مرکزی خدمت رسانی دارد و کمک رسان رانندگان خواهد بود.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فوری با امدادگر